Ridelejr 2024 - Begynder august (3 dage)
Der er desværre ikke flere ledige pladser
Der er plads på ventelisten. Du kan tilmelde dig, når du er logget ind

Ridelejr 2024 for begynder.

Vi tilbyder i år en hyggelig og lærerig ridelejr, hvor børnene får en alsidig oplevelse med hestene og en masse gode oplevelser sammen med andre børn.

I vil i løbet af 3 dage vil der være forskellige former for ridning og leg med hestene, så man kan få prøvet forskellige discipliner. De vil fx få mulighed for at lære et dressurprogram, springe en bane, tage på tur, arbejde med hestene fra jorden, samt meget andet.

Ridelejren vil foregå fra 09:00-16:00 hver dag.

Det hele vil foregå under opsyn og sammen med en underviser.

Der vil være frokost og snacks inkl. alle dage.

Krav til tilmelding: For at deltage skal man være fyldt 8 år. Man skal gå på begynder niveau, hvor man kan skridte, trave og galopere selv. Man skal kunne håndtere og klargøre hesten selv, da der ingen hjælper er tilknyttet.

Har dit barn brug for hjælp, tilbyder vi en nybegynder ridelejr, hvor der er hjælper tilknyttet.

Husk: For at dit barn for mest muligt ud af dagene, er det vigtig at i tilmelder det rigtige niveau.

Gentofte Rideklub

31.05.2024